Khamis, 11 Februari 2016

ANAK SYURGA DEMAM DAN QASEH JUNIOR

Assalamualaikum dan salam februari semua..
Subhanallah, rindunya dengan blog qaseh tini ni.Syukur dapat juga menulis malam ni.
Malam ni tini sekadar berkongsi pengalaman anak syurga tini yang demam semasa cuti CNY ni. Pastinya Qaseh Junior peneman setia anak syurga saya.

pengalaman saya dengan qaseh junior..

azra saya umurnya dah setahun setengah.kalau tengok dia sekarang orang takkan tahu dia ada jantung berlubang.badan dah montel, makan tak memilih,aktif dan banyak mulut.tapi agak penakut..hihi.

Sabtu lepas suami tiba-tiba beritahu nak balik kampung esoknya.Sebenarnya kami dah plan taknak balik kampung CNY ni sebab bulan Mac ni nak balik cuti sekolah.Tapi tak pe lah, balik kampung memang dinanti pun.
So, Ahad tu kami balik kampung.Melepas la nak menjamu selera di rumah baru seorang adik, rakan satu sekolah.

Dijadikan cerita,badan azra agak panas pagi tu.hidungnya dah mula berair.tapi hati saya meronta nak balik kampung.So sy on kan alarm dalam mind untuk bagi azra 2 atau 3 jam sekali junior ni.
Sy tengok junior yang dah tinggal 1/4 botol.risau jugak saya. Stok plak kebetulan dah zero. Saya tawakal je.



2-3 jam sekali saya bagi susu dan junior untuk azra.Petang nya kami sampai ke kampung.Nenek azra kata badan azra panas.Kena cepat bagi ubat.Saya diam dan bancuh susu+ junior.
kak ipar saya pun dukung azra. selain komplen azra dah berat dia bagitau badan azra panas sket.
Jadi, saya tidur kan azra awal dan bagi junior lagi sebelum tidur.
Tapi saya berjaga malam tu untuk monitor suhu azra.Alhamdulillah, suhu azra mantain dan tak naik tinggi.Tengah malam tu saya bancuh lagi susu+junior dan sua ke mulut azra.
Alhamdulillah, esok pagi badan azra sejuk dah dan hingusnya mengering.tapi saya tetap bagi junior 2-3 jam skali.

Hari Isnin tu pun kami banyak berada dalam kereta sebab berkunjung ke rumah saudara mara.Petang tu badan azra panas balik.sket-sket je.So saya bancuh susu+junior lg.
Alhamdulillah, malam kedua juga suhu badan azra tak naik.

Hari ketiga, azra dah sihat dan badan tak panas lagi. Saya pulak rasa sangat penat sebab malam asyik berjaga  untuk monitor suhu azra. Tapi saya telan adinda je untuk cover balik tenaga.Alhamdulillah, Qaseh Adinda pun banyak membantu meningkatkan lagi tenaga saya.




Alhamdulillah, junior memang serasi dengan azra. Dah banyak kali azra tak jadi demam sejak amalkan Qaseh Junior. Tini memang pastikan azra ambil junior sekerap mungkin if tini rasa badan azra mula panas.Lagi pun tini tak sanggup tengok azra if dia demam.
Jom layan beberapa gambar Azra yang dah sihat




untuk anda yang berada di sekitar Jerantut, tini boleh COD kan kepada anda. Untuk yang berada jauh dari jerantut, boleh hubungi tini untuk tini poskan kepada anda.
Oh ye, konsultasi juga adalah free tau untuk semua customer tini 
Jom berqaseh!!!


KARTINI JUSOH
Pengedar Qaseh Gold
0142907448 (sms/whatsapp)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan